Новотроїцької
           селищної ради




Офіційний веб-сайт

Генеральний план селища

№ 259 смт Новотроїцьке Про затвердження Положення про порядок видачі довідок відділом соціально-гуманітарних питань селищної ради

НОВОТРОЇЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

 

від 04.09.2019 року № 259
смт Новотроїцьке

Про затвердження Положення про порядок
видачі довідок відділом соціально-гуманітарних
питань селищної ради

Відповідно до Законів України: «Про громадянство України», «Про звернення громадян», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", Указу Президента України № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України: від 02 березня 2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», наказу Міністерства праці та соціальної політики України №204 від 22.07.2003 року « Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб», керуючись статтею 40, 59, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком селищної ради

 

ВИРІШИВ:

1.Затвердити Положення про порядок видачі довідок відділом соціально-гуманітарних питань Новотроїцької селищної ради, додається.
2.Затвердити зразок печатки для засвідчення довідок. Додаток №1
3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому селищної ради від 21.02.2019 № 47 « Про положення про порядок видачі довідок виконкому селищної ради».

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу соціально-гуманітарних питань Жанну СМІРНИХ.

 

 

Заступник селищного голови
з питань діяльності виконавчих органів Сергій БОНДАРЧУК

 

 

Затверджено
Рішенням виконкому
селищної ради
від 04.09.2019 № 259

Положення
про порядок видачі довідок
відділом соціально-гуманітарних питань селищної ради

1. Загальні положення
1.1. Порядок видачі довідок відділом соціально-гуманітарних питань селищної ради (далі - Порядок) розроблено на підставі: Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про громадянство України», «Про звернення громадян», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", Указу Президента України № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України: від 02 березня 2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», наказу Міністерства праці та соціальної політики України №204 від 22.07.2003 року « Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» та з метою врегулювання питань видачі довідок, які засвідчують місце реєстрації/зняття з реєстрації, місця проживання/перебування громадян та про зареєстрованих у житловому приміщені/будинку осіб.
2. Порядок видачі довідок
2.1. Видача довідок проводиться інспектором відділу соціально-гуманітарних питань селищної ради.
2.2. Довідки видаються державною мовою на підставі пред’явлених документів у разі відсутності суперечностей в них. Забороняється вимагати від громадянина документи, які не передбачені чинним законодавством.
2.3. Довідка підписується безпосередньо виконавцем та скріплюються печаткою установленого зразку.
2.4. Довідки реєструються в журналі видачі довідок. До журналу заноситься реєстраційний номер, дата видачі та інформація про особу, якій видано довідку.
2.5. Журнал видачі довідок повинен бути прошнурований та пронумерований.
2.6. Довідка видається на вимогу громадянина особисто при пред’явленні паспорта громадянина та оригіналів документів.
2.7. Прийом громадян для оформлення та видачі довідок проводиться в прийомні дні, відповідно графіку прийому:
понеділок, четвер з 8.00 до 12.00. та з 13.00 до 17.00 год.
2.8 На час відсутності інспектора відділу соціально-гуманітарних питань селищної ради видачу довідок здійснює спеціаліст І категорії відділу соціально-гуманітарних питань селищної ради.
3. Перелік довідок, що видає відділ соціально-гуманітарних питань Новотроїцької селищної ради.
3.1. Назви довідок, які видає відділ соціально-гуманітарних питань селищної ради, нормативна підстава для їх видачі та перелік документів, що надають заявники для отримання довідки додаються.
4. Прикінцеві положення
4.1. Зміни і доповнення до цього положення вносяться рішенням виконкому у випадках внесення змін у чинне законодавство України.

 

Секретар селищної ради Ірина БЄЛЯЄВА