Новотроїцької
           селищної ради




Офіційний веб-сайт

Генеральний план селища

№ 305Про деякі питання забезпечення функціонування ЦНАПу

НОВОТРОЇЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я


від 01.10.2019 № 305
смт Новотроїцьке

Про деякі питання забезпечення функціонування ЦНАПу

Заслухавши та обговоривши лист голови Новотроїцької районної державної адміністрації від 24.09.2019р. №01-35-2681/0/19/615-1 про забезпечення функціонування ЦНАПу, виконком селищної ради відмічає наступне.
Утворення ЦНАП при Новотроїцькій селищній раді передбачає необхідність здійснення певних фінансових видатків, зокрема, на утримання будівлі, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, заробітну плату з нарахуваннями працівникам, придбання предметів, матеріалів та інвентарю, інші поточні видатки для забезпечення діяльності установи.
На даний час продовжується реформа децентралізації, проте Урядом формуються зміни до Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад», результатом яких має стати затвердження нового перспективного плану об’єднання громад з метою забезпечення їх фінансової спроможності, тому сьогодні не можна точно передбачити, які саме громади увійдуть до складу майбутньої спроможної Новотроїцької ОТГ, а відповідно і яку кількість населення обслуговуватиме ЦНАП при Новотроїцькій селищній раді.
Основними принципами формування місцевих бюджетів є збалансованість та обгрунтованість. Принцип збалансованості передбачає, що повноваження на здійснення витрат бюджету повинні відповідати обсягу надходжень до бюджету на відповідний бюджетний період. Принцип обґрунтованості означає, що бюджет формується на реалістичних показниках економічного і соціального розвитку держави та регіонів та на розрахунках надходжень до бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил. Оскільки на даний час не прийнято Закон про державний бюджет на 2020 рік та, крім того, Урядом прийнято рішення щодо перегляду основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2020-2022 роки, неможливо спрогнозувати планові показники селищного бюджету на наступний бюджетний період.
Зарахування плати за надання адміністративних послуг здійснюється з урахуванням вимог бюджетного законодавства, а саме на рахунки з обліку доходів загального фонду місцевого бюджету за місцем надання послуг. Плановий річний обсяг надходжень за ККД 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» до бюджету Новотроїцької селищної ради складає 1400,00 тис.грн. (до районного бюджету - 300,00 тис.грн. згідно рішення сесії районної ради від 19.12.2018р. №909). Станом на 01.10.2019р. отримано 72,67% від запланованого або 718,00 тис.грн. Тож додаткова сума коштів, яка може надійти до селищного бюджету не перевищуватиме 300,00 тис.грн., а з урахуванням децентралізації навіть менше за рахунок скорочення обсягу послуг. Тобто, фактично, щоб забезпечити функціонування ЦНАПу, необхідно буде зменшити видатки на фінансування заходів програми соціально-економічного та культурного розвитку селищної ради, оскільки додаткових джерел фінансування наразі законодавчо не передбачено.
Беручи до уваги викладене, керуючись ст. 27, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», виконком селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію щодо забезпечення функціонування ЦНАПу взяти до уваги.
2. Питання щодо утворення ЦНАПу при Новотроїцькій селищній раді розглянути під час формування селищного бюджету на 2020 рік.

 

 

Селищний голова Наталя ПІНЧУК